زیباتر سازی نما :

برای زیباتر سازی نمای ساختمان ترکیب سیمان بری برای نما ، کنیتکس برای رنگ رویه سیمانبری ، آرداواز برای زیبایی و حفاظت نما و در نهایت کنیتکس برای رنگ رویه آردواز جلوه زیبایی را برای نمای ساختمان ایجاد می کند.

نفوذ آب :

جلوگیری از نفوذ آب همچنین آردواز چتر مناسبی در محافظت انواع نماهای دیگر (آجری، سنگی و…) بوده و سپری در مقابل نفوذ آب -ناشی از برف و باران- از درز پنجره‌های نما به داخل ساختمان می‌باشد.

آلودگی هوا :

محافظت نمای بیرونی ساختمان در مقابل کثیف شدن به صورت طبیعی گرد و غبار و آلودگی‌های هوا بر روی نمای ساختمان‌ها می‌نشیند. بارش باران وآب شدن برف نشته بر لبه بالایی ساختمان‌ها با خود جاری شدن رگه‌هایی از مواد تیره و کثیف تیره کردن نما را به همراه خواهد داشت و مسلما پس از تکرار چندین باره این موضوع با نمایی که دیگر مثل سابق دلچسب نیست روبرو خواهید شد. آردواز چتری برای محافظت نمای ساختمان از تجربه این روند بوده و در عین حال به ساختمان جلوه زیبایی می‌بخشد. استفاده از آردواز به عنوان چتر و پوشش محافظ نما به عنوان پوشش ضد آب برای نماهای آجری، حفاظت و دوام زیبایی ساختمان را چندین برابر می‌کند.

 

آلاچیق و کلبه :

 

 

ساخت آلاچیق‌های ویلایی و اتاقک‌های کلبه‌ای با آردواز  سقف‌های آلاچیق زیبایی برای محیط باز ویلاها، حیاط منازل، محیط‌های گردشگری وتفریحی و… ایجاد نمود که استراحتگاه مناسب و خوش‌نمایی را پدید می‌آورد.

 

 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: